1. ضمانت اصالت کالا

2. پشتیبانی 12 ساعته آنلاین و تلفنی

3. تحویل اکسپرس

4. سلامت فیزیکی کالا

5. پرداخت امن از درگاه بانکی

6. چهار روز ضمانت تعویض کالا

7. ارتباط مستقیم با خریداران

1. شرایط و ضوابط خرید از چیزمارکت :

خریدار محترم

خرید از سایت چیزمارکت به معنی آگاهي و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط تلقی می گردد.

  • خرید کالا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت مي پذيرد.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده به صورت خلاصه و كلي از سوی تولیدکنندگان بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود. بدیهی است مغایرت امکانات با عملکرد کالا که از سوی آنان اعلام شده است بر عهده ی چیزمارکت نبوده و این وب سایت فقط رابط انتقال اطلاعات بوده است.
  • خریداران و مشترکین عزیز هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در فرم درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع ارسال به موقع سفارش، خواهد شد.
  • چیزمارکت هیچگونه مسئولیتی در مورد کارکرد سایت که ناشى از عوامل خارج از مدیریت سایت هستند را نخواهد داشت. (همانند نقص اینترنت، بانكي، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و ...)
  • از نظر حقوقی، در معاملات چیزمارکت، سایت cheezmarket به عنوان فروشنده و سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
  • فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که فقط خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی چیزمارکت درج نموده است.
  • ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه می شود.
  • بعد از ثبت خرید و ارجاع به ناوگان لجستیک، ابطال سفارش امکان ندارد.

2. شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا؛

شرایط عودت کالا

  • از برگشت کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش چیزمارکت ، خودداری کنید. مشتریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال و یا ایراد فنی کالا تا 4 روز کاری، به چیزمارکت اطلاع داده و کالا را عودت دهند. اما برای اینکه مطمئن شوید کالای شما شامل این گارانتی می شود یا نه، حتما تا انتهای این صفحه را مطالعه فرمایید و نکات زیر را هنگام خرید و بعد از دریافت کالا رعایت کنید :
  • در صورتی که قصد استفاده از گارانتی چهار روزه و یا عودت کالا را دارید، حتما جعبه اصلی کالا و محتویات جعبه را در طی این مدت نزد خود نگه دارید و از مخدوش کردن یا از بین بردن حتی بخش از آن نیز خودداری کنید.
  • مسئولیت نحوه استفاده از کالا ، نحوه حمل و نقل، جابه جایی با مشتری گرامی می باشد.
  • بعد از بازگشایی جعبه ، نحوه نصب و راه اندازی، و همچنین تنظیمات دستی کالا بر عهدی مشتری گرامی می باشد.
  • مسئولیت پیامد استفاده از کالا در شرایط غیر؛ که در دفترچه راهنمای کالا توسط سازنده کالا توصیه شده؛ یا از سوی وب سایت تولید کننده و همچنین فروشگاه توصیه می شود، با مشتری است.
  • از برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، جدا خودداری کرده.

در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق چیزمارکت از پذیرفتن کالا معذوراست.

3. شرایط حمل و تحویل کالا :

ارسال شهر تهران:     

الف. ارسال عادی 48 ساعته      

ب. ارسال فوری پرداخت کرایه در محل توسط خریدار

پ. تحویل حضوری در فروشگاه (یک ساعت پس از ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی در سایت)

ارسال سایر استان ها و شهرستان های تهران:

الف. ارسال با تیپاکس

ب. ارسال با تیپاکس پرداخت کرایه در محل توسط خریدار

پ. ارسال با پست پیشتاز کشوری

 

4. شرایط پرداخت سفارشات :

پرداخت تمام سفارشات به صورت آنلاین بوده و قبل از ارسال می باشد. پرداخت در محل برای شهرستان ها مقدور نیست.

سوالات متداول

بسته من چه زمانی میرسد؟

         با توجه به سفارش شما و زمانی که در فاکتور فروش درج می شود عملیات ارسال انجام خواهد شد.

آیا در روزهای تعطیل ارسال دارید؟

               خیر، ثبت درخواست و خرید میتواند انجام شود ولی ارسال در روزهای کاری انجام می گردد.

آیا کد پستی برای ارسال ضروری است؟

               بله. با توجه به وجود ارسال پستی درج کد پستی و آدرس دقیق الزامی است.

کالایی که خریدم اشکال ظاهری و یا فنی داره ؟

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 4 روز از تاریخ فاکتور، به چیزمارکت اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات همراه تا پایان 4 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن‌ها جداً خودداری شود. چیزمارکت  مسئولیتی در قبال اشکال‌‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه‌ی کالا و قطعات تزیینی) که در اثر استفاده‌ی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را برعهده نخواهد گرفت. استفاده‌ی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) می‌شود.

کالایی که برام ارسال شده در ارسال دچار ضربه و خرابی شده ؟

مسئولیت نحوه حمل و نقل و جابه جایی با ناوگان لجستیک است. البته که در صورت تایید کارشناسان چیزمارکت کالا مرجوع و برای مشتری تعویض خواهد شد.

کالا را دریافت کردم ولی نمیتونم استفاده کنم ؟

نحوه نصب و راه اندازی، و همچنین تنظیمات دستی بر عهدی مشتری گرامی می باشد. میتوانید از وب سایت و یا به شماره تلفن خدمات امور مشترکین تولیدکنندگان محصول تماس گرفته و راهنمایی بگیرید.

کالا با سفارشی که دادم مغایرت داره ؟

توصیه می کنیم قبل از خرید تمامی مشخصات فنی کالا را مطالعه و عکس های آن را تماما مشاهده کنید و پس از آن اقدام به خرید کنید. اما در صورتیکه تمامی موارد را در نظر گرفتید اما کالایی که دریافت کردید مغایرتی در اقلام همراه، مشخضات فنی و همچنین مشخات ظاهری اعلام شده بر روی وب سایت داشت، نکات و اقدامات زیر را در نظر بگیرید:

هرگونه مغایرت از مشخصات فنی و ظاهری کالا و یا همچنین کسری اقلام همراه کالا، حداکثر ظرف 24 ساعت کاری باید واحد خدمات پس از فروش ناکامارکت اطلاع رسانی شود. جهت برقراری ارتباط می توانید از طریق شماره تماس 02177528371 و همچنین شماره همراه 09900901362 تماس حاصل فرمایید.

در صورت امکان تشخیص مغایرت و کسری کالا بدون باز کردن بسته بندی، رسیدگی به در خواست پیگیری مشتری زمانی ممکن خواهد بود که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اولیه و اصلی خود خارج نشده باشد. از جمله مواردی که می توان از روی بسته بندی تشخیص داد می توان به مواردی چون رنگ و مشخصات کالای درج شده بر روی جعبه نام برد.

در صورتی که نتوان از روی بسته بندی انجام شده و یا بسته بندی اورجینال مغایرت و یا کسری اقلام را تشخیص داد، لازم می باشد که کارتن و بسته بندی اصلی کالا را نزد خود نگه دارید و از دور انداختن آن جدا خودداری کنید.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه‌ی اصلی خود بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

میخوام از خریدم انصراف بدم ؟

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با شماره همراه، سفارش را لغو نمایید. انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که طی 4 روز از تاریخ فاکتور و سفارش، باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیه‌ی خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه‌ی همراه آن نیز الزامی است. از آنجا که چیزمارکت یک وب‌سایت خرده فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود). لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه‌ی کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

سوالی دارید؟

آدرس: تهران، شریعتی، خیابان ملک، تقاطع ترکمنستان، پلاک 38، راهکارهای هوشمند چیزها

شبکه های اجتماعی ما

  • تلفن: 77528371-021
  • info@cheezHaa.ir
  • www.cheezHaa.ir

شرکت راهکارهای هوشمند چیزها

شرکت ""راهکارهای هوشمند چیزها""، با ایجاد زیست‌بوم چیزها که شامل طراحی و توسعه شبکه، تامین و تولید سخت‌افزارها و پیاده‌‌سازی پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی است، راهکارهای نوین در حوزه اینترنت اشیا و هوشمندسازی (شهری، صنعتی، شرکتی و خانگی) را ارائه می‌نماید.
چیزها، جهت ارائه خدمات باکیفیت و به‌روز جهانی، نماینده برندهای معتبر بین‌المللی در ایران و منطقه است که یکی از اصلی‌ترین آنها، برند Milesight است.
چیزها، با بهره‌گیری از تیم متخصص و با تجربه در حوزه مخابرات، اینترنت اشیا و هوشمندسازی و همچنین در اختیار داشتن انواع دستگاه‌ها و سنسورهای مختلف هوشمندسازی، یکی از بازیگران اصلی این حوزه است